صادرات محصولات دانش بنیان دانشگاه صنعتی قوچان به خارج از کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اصغر بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار  قوچان خبر با اشاره به برنامه های این دانشگاه برای تبدیل شده به دانشگاهی کارآفرین و تحقق اقتصادی مقاومتی و تبدیل علم به ثروت، گفت: اولین محموله محصولات دانش بنیان شرکت صدرا که از شرکت های دانش بنیان این دانشگاه است، به کشور عراق صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

 

,

وی با بیان اینکه ارزش این صادرات بیش از شش میلیار ریال است، ادامه داد: این کامپوزیت ها در شرکت مهندسی کامپوزیت صدرا و توسط ستار ملکی و عطیه اندخشیده، از اساتید و پژوهشگران گروه مهندسی مکانیک این دانشگاه تولید شده است.

,

 

,

 وی با بیان اینکه این محصولات هم اکنون در یکی از پروژه های نفتی کشور عراق توسط شرکت Sert Company LTD for Oil Services نصب و راه اندازی شده است، افزود: کسب این موفقیت موجب افتخار و سرافرازی دانشگاه صنعتی قوچان و منشاء شور و نشاط در عرصه علم و صنعت در میان دیگر استادان، پژوهشگران و دانشجویان خواهد بود.

, Sert Company LTD for Oil Services,

 

,

بهشتی با اشاره به انعقاد قرارداد پروژه طراحی، ساخت و راه اندازی کوره خلا  به ارزش تقریبی شش میلیارد ریال در دانشگاه صنعتی قوچان نیز خاطر نشان کرد:  با تلاش و همکاری جمعی از کارمندان و اعضا هیئت علمی گروه های مختلف این دانشگاه، قرارداد پژوهشی " طراحی، ساخت و راه اندازی کوره خلا" به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال بین دانشگاه صنعتی قوچان با یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه شیراز منعقد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
رئیس دانشگاه صنعتی قوچان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تبدیل علم به ثروت، اولین محموله محصول دانش بنیان کامپوزیت تولیدی این دانشگاه به کشور عراق صادر شد.