متخلفان اقتصادی در استان زنجان 20 میلیارد ریال جریمه شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا، با اشاره به جریمه شدن 20 میلیارد ریالی متخلفان در دی ماه 96  اظهار کرد: در این مدت به 298 پرونده تخلفاتی در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: بر اساس احکام صادره در دی امسال متخلفان در مجموع به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 20 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت با پیگیری واحد اجرای احکام و شعب‌، بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون ریال از جرایم نقدی وصول شد.

,

وی در ادامه از توقیف بیش از 18هزار عدد تب سنج قاچاق در زنجان  خبرداد و افزود: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است.

,

ممیزی ابراز کرد: در این رابطه یک شرکت معتبر واردات و صادرات به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی و پرونده در حال بررسی است.

,

وی با اشاره به مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان افزود: در این راستا 5 هزار ثوب پوشاک قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق از یک دستگاه خودروی اتوبوس کشف و ضبط شد.

,

وی با بیان اینکه پرونده  متهم بصورت خارج از نوبت تشکیل و در حال رسیدگی است گفت: ارزش پوشاک‌های مکشوفه 170 میلیون ریال برآرود شده است.

,

ممیزی مقابله با قاچاق کالا را در حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از افزایش بیکاری عنوان کرد و افزود: قاچاق کالا به تولید داخلی می‌تواند ضربه بزند و همچنین منجر به افزایش بیکاری در جامعه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به جریمه شدن متخلفان اقتصادی در یک ماه گذشته در استان زنجان گفت: متخلفان اقتصادی در استان زنجان 20 میلیارد ریال جریمه شدند.