برگزاری موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان می تواند باعث آگاهی مردم از حقوق شهروندی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا راور؛ سرهنگ محمد محمودی گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان در شهرستان راور با همکاری اعضا محترم کانون بسیج حقوقدانان خصوصاً دادستان محترم شهرستان راور در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) که می فرمایند"نیروی مقاومت بسیج، بهترین جایی که دارد، همین مساجد است، منتها مساجد را مسجد نگه دارید" در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور با بیان اینکه با برگزاری این طرح میزان آگاهی حقوقی شهروندان افزایش می یابد، گفت: یکی از وظایف مهم کانون بسیج حقوقدانان بحث توسعه فرهنگ حقوقی و بالا بردن سطح آگاهی حقوقی جامعه و آشنایی شهروندان با حقوق شخصی و اجتماعی است که این فرهنگ عامه بوده و باید هر روز گسترش یابد.

,

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه فرهنگ و سبک زندگی‌ها تا حدودی در جامعه تغییر و به سمت فرهنگ غربی رفته است، بحث توسعه فرهنگ حقوقی برای بهبود وضعیت می‌تواند موثر و کمک باشد، و همچنین برگزاری موفق طرح هر مسجد یک حقوقدان می تواند باعث آگاهی مردم از حقوق شهروندی شود.

,


محمودی تصریح کرد: بنابراین طبق هماهنگی صورت گرفته با بسیج محلات شهرستان راور این طرح در حال اجرا می باشد و امید است در هر مسجد یک حقوقدان داشته باشیم تا مسائل حقوقی پیگیری شود.

,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور با بیان اینکه به نظر می‌‌رسد که این اقدام هر مسجد یک حقوقدان در ۸۰ درصد مساجد شهرستان تحت پوشش قرار گیرد، گفت: از دیگر مواردی که باید مطرح کنیم این است که جهت موثر واقع شدن این طرح در سطح جامعه نیاز به همیاری و همکاری هئیت امناء مساجد شهرستان راور داریم و این آمادگی را داریم با درخواست هئیت امناء مساجد این طرح به صورت اثر گذار اجرایی شود.

,


وی در پایان از رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان راور و کانون بسیج حقوقدانان راور که در اجرای این طرح همت و تلاش دارند تشکر و قدردانی کرد.

,
,

 

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور گفت: یکی از وظایف مهم کانون بسیج حقوقدانان بحث توسعه فرهنگ حقوقی و بالا بردن سطح آگاهی حقوقی جامعه و آشنایی شهروندان با حقوق شخصی و اجتماعی است که این فرهنگ عامه بوده و باید هر روز گسترش یابد.