تحقق ۱۰۰ درصدی سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به بخش سوادآموزی آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اردشیر سید سیاح در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به موضوع سواد و آموزش مهارت‌های اجتماعی، اظهار داشت: امروزه موضوع سواد و آموزش مهارت‌های اجتماعی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به آذربایجان غربی در دوره‌های مختلف سوادآموزی در سال ۹۶، تحقق ۱۰۰ درصدی دارد.

,

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی، بیان کرد: در سال جاری ۱۸ هزار و ۱۶۳ نفر در دوره سوادآموزی، ۱۱ هزار و ۱۰۳ نفر در دوره انتقال و ۷ هزار و ۱۱ نفر در دوره تحکیم جذب کلاس‌های درس سوادآموزی استان شدند.

,

وی، افزود: شهرستان چایپاره، بوکان و منطقه مرحمت‌آباد به ترتیب بهترین عملکرد را در جذب دوره‌های مختلف سوادآموزی داشته‌اند.

,

سید سیاح، در خصوص مراکز یادگیری سوادآموزی استان نیز اظهار داشت: هم اکنون ۳۶ مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شامل یک مرکز دولتی، یک مرکز مشارکتی و ۳۴ مرکز غیردولتی در سطح آذربیجان غربی فعالیت دارند.

,

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر اولیاء بی‌سواد استان، امسال بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر جذب کلاس‌های سوادآموزی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی گفت: در سال جاری سهمیه ابلاغی وزارت آموزش‌وپرورش به آذربایجان غربی در دوره‌های مختلف سوادآموزی، ۱۰۰ درصد تحقق‌یافته است.