سرانه تولید زباله در بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشوری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی رنجبری، شهردار منطقه دو بندرعباس در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه شهرداری منطقه دو به سه ناحیه و هر ناحیه به هفت محله تبدیل شده است، اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال جاری تاکنون 11 میلیارد و 700 میلیون تومان در خدمات شهری و 13 میلیارد و 500 میلیون تومان در پروژه های عمرانی هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رنجبری افزود: سرانه تولید زباله خانگی شهر بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشور است لذا از شهروندان خواهشمندیم به امر تفکیک زباله توجه بیشتری داشته باشند.

,

شهردار منطقه دو بندرعباس با اشاره به اینکه یک میلیارد و 120 میلیون تومان اعتبار تاکنون برای خورها هزینه شده است، گفت: شهرداری منطقه دو پیگیر آن است که خور طالقانی و حقانی را سرپوشیده کند.

,

رنجبری اظهار کرد: منطقه 2 به دلیل جای دادن 73 درصد از بافت فرسوده در خود در زمینه نگهداری و خدمات رسانی با مشکل مواجه است .

,

وی بیان کرد: در دهه فجر سال جاری اولین پارک تمام سنگ شهر بندرعباس با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان و پیشرفت 85 درصدی همچنین زمین ورزشی با اعتبار 450 میلیون تومان با پیشرفت 100 درصد در محله کوی امیر شهرک امام رضا (ع) افتتاح می شود.

,

شهردار منطقه دو ادامه داد: زمین ورزشی چمن مصنوعی شهرک نور با اعتبار 400 میلیون تومان با پیشرفت 70 درصد در 22 بهمن سال جاری افتتاح می شود.

,

رنجبری با بیان اینکه در دهه فجرسال جاری چند پروژه کلنگ زنی می شود، گفت: برکه گرد، پارکی با مسافت یک و نیم هکتار در کنار ساحل و فرهنگسرای سه راه برق در زمینی به مساحت 11 هزار متر زمین و 4 هزار و 500 مهر زیر بنا از برنامه های سال جاری است که کلنگ آن در دهه فجر زده می شود.

,

وی تصریح کرد: در شش ماه دوم سال جاری 170هزار متر مربع  آسفالت معابر انجام و21 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده همچنین یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه نظافت شهر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
شهردار منطقه دو بندرعباس گفت: سرانه زباله خانگی شهر بندرعباس یک ونیم برابر آمار کشور است لذا از شهروندان خواهشمندیم به امر تفکیک زباله توجه بیشتری داشته باشند.