کمک ۱۴ میلیارد ریالی خانواده ها به مدارس علی آباد کتول
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صالح آلوستانی در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در تصمیم گیری های آموزش و پرورش،  شوراهای مختلف اعم از انجمن اولیاء، دبیران و دانش آموزان  مشارکت داشته و تاثیرگذار هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه,

وی با اشاره به وجود برخی در فضای فیزیکی، حیاط، سرویس های بهداشتی مدارس و غیره اظهار کرد: در این شوراها نخبگانی از حوزه های مختلف حضور دارند که گام به گام برای حل مشکلات و کمبودها  با آموزش و پرورش همراهی می کنند. 

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول شوراها را بازوی توانمند آموزش و پرورش دانست  و تصریح کرد: با وجود شوراها، تصمیم گیری و تصمیم سازی برای حل مسائل کیفی تر و آسان تر می شود، زیرا هر حوزه از دریچه نگاه خود به مشکلات خودش نگاه می کند و بر همان اساس برای خودش تصمیم می گیرد.

,

صالح آلوستانی با اشاره به عضویت بیش از هزار دانش آموز، معلم، پدر و مادر در شوراهای مختلف آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: دانش آموزان در فرآیند مشارکتی، با تکینک های مسئله یابی و پاسخ به مسئله آشنا می شوند که این مهارت به آن ها برای حضور موثر در جامعه کمک می کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول با اشاره به تاثیر شوراهای آموزش و پرورش در افزایش مشارکت خانواده ها در تامین نیازهای مادی و معنوی مدارس، گفت: خانواده ها و خیّرین امسال 14 میلیارد ریال به مدارس شهرستان کمک کردند که به واسطه آن گره بسیاری از مشکلات مدارس باز شد.