پرستاری بیش از 7500 همسر جانباز از رزمندگان دفاع مقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که روز پرستار نامیده شده است، همسران جانباز را الگوهای مناسب برای پرستاران دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,  ,
 
وی افزود: پرستاری همسران جانبازان از یادگاران هشت سال دفاع مقدس اجر بزرگ و فراتر از اجر پرستاران در جامعه است. 

این مسئول با بیان اینکه همسران جانبازان پرستاری را از سیره و منش حضرت زینب(س) آموختند، اذعان کرد: آنها با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های مستمر خود پناهگاه اصلی شوهرانشان در رفع مشکلات جسمی و روحی آنها هستند. 

حقایق‌پور اذعان کرد: جامعه ایثارگر بر وجود همسران جانباز افتخار می‌کند چرا که صبر و بردباری آنان منتقل‌کننده روحیه‌ی انقلابی و تداوم ایثار جانبازان است.
,
,
,
,
,
,
, ,

وی ضمن تشکر و قدردانی از پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان گفت: این پرستاران با توجه به کهولت سنی والدین شهدا و بیماری‌های خاص جانبازان، تلاش ارزشمندی در جهت بهبود آنان دارند. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: وظیفه خود می‌دانم از صبر و تلاش مضاعف پرستاران در شبکه‌های بهداشت و درمان در جهت بهبود بیماران ایثارگر تشکر و قدردانی کنم. 

وی از پرستاران شبکه‌های بهداشت و درمان درخواست کرد تا با الگوگیری از همسران جانبازان صبر و پایداری آنان را مد نظر گرفته و با تاسی به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به انجام وظایف انسانی خود تداوم بخشند. 

حقایق‌پور گفت: هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
هم اکنون بیش از 6 هزار و 700 تن از همسران جانبازان استان قزوین وظیفه پرستاری از شوهرانشان که در طول دفاع مقدس از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند را بر عهده دارند.