جشن میلاد حضرت زینب(س) در خیریه آبشار عاطفه های رابر برگزارشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رابر؛ خیریه آبشار عاطفه های رابر به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها ) در این روز با تجلیل از مهر جویان  و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای بسته های سبد کالا، کارت هدیه  و جوایزی به نام های  زینب این روز را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح رابر,

امام جمعه رابر در این مراسم، با تاکید بر انتخاب نام نیک بر فرزندان و با سفارش به صبر و مدیریت حضرت زینب (سلام الله علیها) به عنوان الگوی آسمانی در زندگی را یادآور شد.

,

هدی سادات حسینی در این مراسم گفت: خیریه آبشار عاطفه ها ۴ ماهه که شکل گرفته است  این نهاد مردمی با جذب کمک های مردمی شهرستانی و استانی  مشفول خدمت رسانی است.

,

هاجر میرزایی نیز از اهدای ۲۵کارت هدیه ۵۰هزار تومانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مهرجویان این نهاد مردمی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خبر داد.

,

گفتنی است در این مراسم امام جمعه شهرستان، مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره)رابر،  بخشدار مرکزی و کارشناسان و مشاور امور بانوان فرمانداری حضور داشتند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
خیریه آبشار عاطفه های رابربا برگزاری جشن میلاد حضرت زینب (س) ۷۰ سبد کالا و ۲۵ کارت هدیه ۵۰ هزارتومانی بین نیازمندان توزیع کردند.