آبگرم معدنی بستان آباد در راستای تبریز 2018 آماده استقبال مسافران می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول آبگرم معدنی بستان آباد در گفت و گو با دیار شهریار گفت : آبگرم معدنی بستان آباد در راستای تبریز 2018 در فصل زمستان هم آماده پذیرایی از همشهریان، مسافران عزیز می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,

مهدی زاده افزود: آب این آبگرم 100درصد معدنی بوده و از کوه بستان آباد به این محل هدایت می شود که به دلیل نقش و تاثیر این آبگرم در بهبود بسیاری از بیماری ها و ناتوانی ها از جمله آکنه، آرتریت، سوختگی، عضلانی، افسردگی، سردرد، اختلال خواب، درمان ناتوانی بیماران مبتلا به فلج و به خصوص سکته مغزی و ناراحتی های گوارشی، پوستی و کلیوی در فصل زمستان و تعطیلات نوروزی گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

,

وی با اشاره به جذب گردشگران و مسافران و همچنین وجود امکانات رفاهی ، همکاری نهاد های مربوطه را از مهم ترین کار ها دانسته و افزودند : با همکاری شهرداری شهر در محوطه آبگرم محل هایی برای اسکان مسافران تعیین شده و همچنین دارای  5 سوئیت می باشدکه در صورت  موافقت اداره آب منطقه ای استان در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم.

,

مهدی زاده در ادامه خاطر نشان کرد :همزمان سانس های آقایان و بانوان این آبگرم باز بوده و آماده استقبال و پذیرایی از مراجعه کنندگان عزیز می باشد .

,

بستان آباد چشمه های آبگرم معروف دیگری از جمله گوزسوی و قوتورسوی دارد که از جاذبه های گردشگری و زیبای این شهرستان است.

,

تاریخچه آب درمانی یا ˈهیدروتراپیˈ که قدیمی ترین شیوه درمانی طبی نیز به حساب می آید، به تمدن های مصر - یونان و روم باستان بر می گردد، به طوری که درباریان مصر حوزچه هایی داشتند که به آب آنها گل و گیاه و روغن های خاص اضافه می کردند و تصور می کردند که چشمه های آبگرم با بهبود روند گردش خون می تواند برای سلامت انسان مفید باشد.

,

در سال 1889 میلادی سباستین نیت فرانسوی با تحریر کتاب (درمان با آب) روش درمان با آب را احیاء و پدر آب درمانی نوین نام گرفت.

,


,
, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مسئول آبگرم معدنی بستان آباد گفت : آبگرم معدنی بستان آباد در راستای تبریز 2018 در فصل زمستان هم آماده پذیرایی از همشهریان، مسافران عزیز می باشد