۱۶ فقره سرقت از داخل خودرو توسط جوان ۲۲ ساله
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، سرهنگ برات اویسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تیز بینی پلیس چناران سارق محتویات خودرو دستگیر و 16 فقره سرقت از وی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در این خصوص بیان داشت: روز گذشته در پی اعلام یکفقره سرقت محتویات از یکدستگاه کامیون در یکی از خیابانهای حاشیه شهر چناران، بلافاصله گشت کلانتری 11 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

,

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی اظهارت مالباخته و گشت زنی در همان محدوده، به مردی جوان که هراسان در همان محل پرسه می‌زد، مظنون شدند.

,

وی تصریح کرد: متهم 22 ساله در بازجویی اولیه در محل، منکر هر گونه جرمی بود که با توجه به پاسخ‌های متناقضش به مقر انتظامی منتقل شد.

,

اویسی افزود: متهم در ادامه بازجویی فنی و پلیسی دایره تجسس کلانتری و در مواجهه با مدارک و ادله، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به 16 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

,

این مقام انتظامی در پایان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق، مقداری از اموال سرقتی کشف و تحقیقات در جهت شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه احتمالی دیگر، ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: سارق محتویات داخل خودرو با ۱۶ فقره سرقت در حین گشت زنی ماموران کلانتری 11 چناران شناسایی و دستگیر شد.