حکم محکومیت ۲۰ میلیون ریالی قصاب متخلف در چناران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد سیاح در جمع خبرنگاران از محکومیت ۲۰ میلیون ریالی یک قصاب متخلف در چناران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه در میان انواع واحدهای صنفی عرضه کننده مواد پروتئینی خام دامی، تعداد اندکی با اعمال مجرمانه خود و عرضه مواد خام پروتئینی فاسد شده یا منقضی مصرف و یا انجام اعمال متقلبانه در عرضه این گونه مواد، ضمن نقض صریح قوانین مربوطه سبب به مخاطره افتادن سلامت افراد و یا در مواد حاد، بهداشت عمومی جامعه می‌شوند.

,

وی ادامه داد: برخورد قاطع با این گونه افراد متخلف و سودجو در دستور کار همیشگی سازمان دامپزشکی که وظیفه نظارت بر بهداشت مواد پروتئینی خام دامی را بر عهده دارد می‌باشد.

,

سیاح افزود: بر این اساس کارشناسان واحد نظارت این شبکه طی بازرسی‌های به عمل آورده از یک واحد قصابی که اقدام به عرضه گوشت چرخ کرده آماده و نگهداری و عرضه گوشت قرمز متعفن می‌کرد برخورد لازم را انجام داده و ضمن معدوم سازی مواد مذکور فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران عنوان کرد: با پیگیریهای مجدانه نماینده حقوقی شبکه، فرد مذکور محکوم به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی قطعی و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی تعلیقی شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان واحد نظارت این شبکه به طور مستمر واحدهای صنفی را پایش و بازرسی می‌کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف و بر اساس موازین قانونی نسبت به برخورد قاطع با فرد متخلف اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

,

انتهای پیام/

]
یک قصاب متخلف در چناران به علت عرضه گوشت قرمز متعفن، به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی قطعی در حق صندوق دولت و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی تعلیقی، محکوم شد.