نخستین جشنواره ایده های برتر در شهرستان نهبندان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نهبندان خبر، نخستین جشنواره ایده های برتر با شعار ایده برتر،مشارکت بیشتر،اعتیاد کمتر و با موضوع کنترل و کاهش مواد مخدر در شهرستان نهبندان برگزار می شود و برگزیدگان مورد تقدیر قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

این جشنواره به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی و با همکاری موسسه جوانان رضوان و امور بانوان فرمانداری شهرستان نهبندان برگزار می شود.

,

اهداف جشنواره: بستر سازی جهت طرح آزادانه و خلاقانه ایده های جدید  در زمینه اعتیاد،بومی سازی ایده های ناب،کمک به سیاستگذاری در حوزه اعتیاد می باشد .

,

محورهای چشنواره: بسیج همگانی پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر جامعه و سازمانهای مردم نهاد،نیاز سنجی و اولویت بندی مداخلات پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر محیط های آموزشی،تحصیلی و کار،ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی و همگانی در مقابله با قاچاق و توزیع مواد اعتیادآور،ترویج زندگی سالم و غنی سازی محیط های خانوادگی،اجتماعی (فرهنگی،آموزشی و...) و کار،آسیب شناسی قوانین و ساختار فعلی مبارزه با مواد مخدر،طراحی و اجرای برنامه های اشتغال بهبودیافتگان و حمایت از خانواده های آسیب پذیر،استاندارد سازی خدمات مراکز درمان و کاهش آسیب است.

,

صاحبنظران می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه به صورت مکتوب(از طریق ایمیل و یا مراجعه حضوری)تحویل نمایند.

,

شرایط آثار: به صورت مقاله علمی و تایپ شده و در حوزه کنترل و کاهش مواد مخدر در سطح شهرستان نهبندان ارائه گردد و از ارسال آثار تکراری خودداری شود.

,

به 10 اثر برتر هدایای نفیس،تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهداء می گردد.

,

آدرس دبیرخانه: نهبندان خیابان شهید رجائی،فرمانداری،دفتر اموربانوان و خانواده فرمانداری 3262213-4 ایمیل:[email protected]

, [email protected], [email protected],

زمان برگزاری جشنواره:روز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1396 ساعت 10 صبح،مکان: مجتمع فرهنگی هنری نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
نخستین جشنواره ایده های برتر با موضوع کنترل و کاهش مواد مخدر در شهرستان نهبندان برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت تا 12 بهمن ماه فرصت دارند.