کسب رتبه اول استانی در ایجاد اشتغال پایدار توسط طرقبه شاندیز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سید حسن حسینی فرماندار طرقبه شاندیز صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ضمن تقدیر از کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری و اقدامات جهادی گفت: کسب رتبه نخست جذب تسهیلات مشاغل خانگی استان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طرقبه شاندیز برای دومین سال پیاپی موضوع قابل اهمیتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: بدون تردید کسب این رتبه به رونق کسب و کار و بهبود فضای اقتصادی و گسترش رفاه اجتماعی خواهد انجامید و اقدام ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن این راهبرد زیر بنایی است.

,

 

,

فرماندار طرقبه شاندیز ضمن اشاره به کسب رتبه اول استانی ایجاد اشتغال پایدار توسط اداره بهزیستی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه برای مشاغل صنفی، تولیدی خدماتی با سود بانکی18% که برای واحدهای ایجاد شده در روستاها 5% یارانه دولتی به آنها تعلق می گیرد و پرداخت ده میلیارد ریال در قالب طرح «هسته جهادی» در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار در حوزه اشتغال و تولید است.

,

 

,

وی با تأکید بر همت والای کار گروه اشتغال در جهت تحقق شعار سال در شهرستان افزود: تعامل بیشتر مسئولان ادارات ذی ربط با امور اقتصادی فرمانداری در جهت بهبود کمی و کیفی شاخصهای تولید و اشتغال ضروری است.

,

 

,

حسینی تصریح کرد: در مورد شاخص بیکاری و آمارها باتوجه به سایت مرکز ایران، نرخ بیکاری شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۷ درصد است که البته در استان شاهد نرخ بالاتر از جمله ۱۲ درصد هم بوده ایم.

,

 

,

وی با اعلام اینکه موضوع تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۹۶ در دست اقدام است گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی برای مناطق روستاها در آستانه پرداخت است و اگر محقق شود اقدام خوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: کسب رتبه نخست جذب تسهیلات مشاغل خانگی استان توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان طرقبه شاندیز برای دومین سال پیاپی موضوع قابل اهمیتی است.