درخواست محیط زیست رودسر از مردم برای حمیات از حیات وحش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدپور در گفتگو با خبرنگار رودسریها از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی محمدپور در گفتگو با خبرنگار , رودسریها, رودسریها, رودسریها,  از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.,

 

,

وی ادامه داد : با توجه به سردی هوا و بارش برف و پوشیده شدن مناطق مختلف با برف، حیوانات به ویژه پرندگان برای یافتن غذا با مشکل روبرو هستند و موجب می گردد این حیوانات به سکونت گاه های انسانی در مناطق روستایی و شهری نزدیک شوند .

,

 

,

رئیس محیط زیست رودسر خاطرنشان کرد: لذا بدینوسیله از عموم مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان رودسر تقاضامندیم در صورت برخورد با حیات وحش به ویژه پرندگان با رأفت و عطوفت انسانی و دادن غذا از آنها استقبال نمایند و در صورت مشاهده هر گونه حضور حیات وحش و یا مصدومیت جانوران ، موارد را در اسرع وقت به شماره تماس ۰۱۳۴۲۶۲۴۹۹۴ اداره حفاظت محیط زیست رودسر اطلاع دهند.

,

 

,

محمدپور در خاتمه یادآور شد : یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با گشت های شبانه روزی با هر گونه شکار حیات وحش توسط افراد فرصت طلب در شرایط جوی نامساعد برفی برخورد قانونی خواهند کرد.

,

 

,

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس محیط زیست رودسر از مردم خواست در حفاظت و حمایت از حیات وحش و پرندگان در سرمای زمستان ، محیط بانان را همیاری کنند.