حضور مردم در یوم الله 22 بهمن بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد/ اعلام مسیرهای راهپیمایی در برخی نقاط استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان درگفت‌وگو با خبرنگار نافع ،با اشاره به اینکه یوم الله 22 بهمن فرصتی دوباره به منظور اعلام حمایت از آرمانهای امام و رهبری است،گفت: این انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و همین پشتوانه نیز تداوم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, ,

 

,

وی  با بیان اینکه دشمن به کمرنگ شدن حضورمردم  در 22 بهمن امیدوار است است، عنوان کرد:البته مردم خداجوی ایران امسال نیز همانند سالهای گذشته دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

,

 

,

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه امسال نماینده ولی فقیه در استان سخنران مراسم 22 بهمن است، عنوان کرد:مراسم یوم الله 22 بهمن با تجمع از محل امام زاده عبدالله همدان آغاز و به آرامیگاه بوعلی ختم می شود.

,

 

,

گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال، در دیگر نقاط استان به شرح ذیل می باشد

,

 

,

دربهار،راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا آغازو پس ازعبوراز خیابان امام به سمت میدان امام خاتمه خواهد یافت.

,

 

,

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر نهاوند نیز از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می‌شود ومردم مومن و انقلابی پس از عبور از میدان ابوذر و خیابان پیروزی، در میدان امام خمینی(ره) از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند استفاده خواهند کرد.

,

 

,

همچنین،علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود.

,

 

,

درشهرستان فامنین نیز آغاز مراسم از مسجد جامع  به سمت خیابان امام ،میدان آزادی به مسجد اعظم ختم می شود.

,

 

,

در تویسرکان نیز،حاضرین پس از تجمع درمیدان فرشید، مسیر راهپیمایی را در طول خیابان باهنر، میدان امام  و خیابان انقلاب ادامه خواهند داد.

,

 

,

همچنین، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اسدآباد، راس ساعت ده صبح با تجمع مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای  (دفتر امام جمعه ) آغاز و مسیرهای خیابان امام -میدان امام-خیابان فرهنگ-میدان طالقانی (ساعت) طی خواهد شد.

,

 

,

همچنین،راهپیمایی 22 بهمن در شش نقطه شهرستان ملایر در شهرهای ملایر، ازندریان،سامن، جوکار زنگنه و اسلامشهر آق گل و در شش نقطه روستایی در علی آباد دمق،حسین آباد ناظم،انوچ،آورزمان، پیروز و جوزان برگزار می شود.

,

 

,

راهپیمایی در شهر ملایر راس ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز و  در میدان امام حسین (ع) تجمع پایانی به انجام می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله 22 بهمن بار دیگر دشمن را مایوس خواهد کرد گفت:مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ساعت ۱۰ صبح از محل امامزاده عبدالله(ع) همدان به سمت به آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می شود.