توسعه استان گیلان نسبت به امور سیاسی اولویت دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تعامل سازنده بین قوای ۳گانه گیلان اظهار کرد: مجموعه ترکیب سه قوه در گیلان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، مجموعه خوب و سازنده ای را در استان گیلان ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، حسینعلی امیری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به تعامل سازنده بین قوای ۳گانه گیلان اظهار کرد: مجموعه ترکیب سه قوه در گیلان با محوریت نماینده مقام معظم رهبری، مجموعه خوب و سازنده ای را در استان گیلان ایجاد کرده است., ۸دی,

وی با بیان اینکه آینده خوبی برای گیلان پیش بینی می کنیم گفت: در دولت یازدهم، با وجود کمبود منابع مالی، کارهای خوبی انجام شد و در دولت دوازدهم نیز درجهت تحقق عدالت اجتماعی، اقداماتی مناسب و در شان مردم در دستور کار دولت قرار گرفته است.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص اولویت کارهای اساسی بر مباحث سیاسی بیان داشت: همه مسئولین می بایست انجام کارهای اساسی جهت توسعه استان را بر کارهای سیاسی ترجیح دهند و در با تلاش هرچه بیشتر در این مسیر اقدام کنند.

,

به گزارش ۸ دی، معاون رئیس جمهوری پیش از این دیدار، در گلزار شهدای رشت حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

,

نشست با علما و روحانیون استان گیلان، شرکت در گفت وگوی زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های اولین روز از سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گیلان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون پارلمانی رئیس جمهور در رشت با بیان اینکه توسعه استان گیلان نسبت به امور سیاسی اولویت دارد گفت: همه مسئولین می بایست انجام کارهای اساسی جهت توسعه استان را بر کارهای سیاسی ترجیح دهند و در با تلاش هرچه بیشتر در این مسیر اقدام کنند.