تصاویری از دفتر مشق‌های بومی برای دانش‌آموزان و دانشجویان
[

شبکه اطلاع رسانی دانا، چندی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی فراخوانی، با برپایی مسابقه‌ای برای طراحی دفتر و نوشت‌افزار تلاش دارد تا به این میدان رقابت سنگین قدم برداشته تا نمادهای ایرانی و اسلامی را بر روی این حامل‌های فرهنگی دانش‌آموزان حک کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

طرح‌های زیر بخشی از طراحی‌های انجام شده برای جلد دفترچه‌ها و سایر نوشت‌افزارهای دانش‌آموزان است که قرار است به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تیراژ وسیع وارد بازار لوازم‌التحریر شود.

,

 

,

,

, ,

در این راستا طراحان ایرانی با به‌کارگیری ذوق و خلاقیت خود، نمادهایی از تاریخ کهن و تاریخ معاصر ایران برای دفتر و نوشت‌افزار کودکان و نوجوانان و حتی دانشجویان ایرانی طراحی کردند که ازجمله این تصاویر می‌توان به آثار باستانی، شخصیت‌های تاریخی، فرهنگی و حماسی، آیین‌ها، ترانه‌ها، لباس‌ها و تمامی عناصری که نمایانگر فرهنگ و هویت اصیل ایرانی _ اسلامی است، اشاره کرد که همه این بر مبنای ایرانی _ اسلامی طراحی و به تصویر کشیده شده‌اند.

,

 

,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

 

,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

,

, ]
طراحان ایرانی با به‌کارگیری ذوق و خلاقیت خود، نمادهایی از تاریخ کهن و تاریخ معاصر ایران برای دفتر و نوشت‌افزار کودکان و نوجوانان و حتی دانشجویان ایرانی طراحی کردند که نمایانگر فرهنگ و هویت اصیل ایرانی _ اسلامی است.