تخصیص بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب روستایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صالحی در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه در طی ۴ سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های روستاهای شهرستان سامان اعطا شده است، اظهار داشت: در بحث حفاظت کیفی سازی رودخانه زاینده رود و در راستای اجرای فاضلاب اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال بوده است.

صالحی با بیان اینکه در رابطه بحث آب آشامیدنی و فاضلاب روستاهای شهرستان سامان اعتبارات در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در بحث فاضلاب روستایی ۳۸۸ میلیارد ریال اعتبار مصوب برای شهرستان داشته ایم.

وی افزود: سر جمع اعتبارات عقد قرار داده شده برای اجرای فاضلاب روستایی و تامین آب آشامیدنی سالم ۱۴ میلیارد ۵۴۸ میلیون ریال بوده است.

فرماندار سامان تصریح کرد: از شروع به کار شبکه بهداشت و درمان در شهرستان تا به امروز اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای تکمیل طرح تحول سلامت و پیشگری و درمان در حوزه بهداشت و درمان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

سعید صالحی با بیان اینکه در جهت ایجاد زیرساخت های گردشگری در این شهرستان گردشگر پذیر و بخش زاینده رود اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در رابطه تعریض حاشیه جاده زاینده رود تاخصیص یافته است، بیان داشت: و در حال حاضر عملیات بهسازی و تعریض جاده از آخرین نقطه شهرستان از روستای قراقوش آغاز شده و تا گردنه چم کاکاء ادامه دارد.

صالحی ابراز کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت در این شهرستان ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان و بخش زاینده رود است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار سامان از تاخصیص اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب روستای در راستای کیفی سازی رودخانه زاینده رود خبر داد و ابراز کرد: این میزان اعتبار در طی چهار سال گذشته به این شهرستان تاخصیص داده شده است.