امروز سوء مدیریت در جامعه بیداد می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای البرز ، سردار صباغ رئیس دانشکده امنیت امام حسین (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان البرز که صبح امروز  در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر الوند برگزار شد اظهار کرد : داعش تمام شدنی نیست داعش ۱۴۰۰ سال است با اسلام مبارزه کرده است و این مبارزه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز,

وی افزود: حفظ انقلاب فقط شعار دادن و آمدن به راهپیمایی نیست، امروز برای نگه داشتن این انقلاب باید راه این ها را ادامه داد .

,


رئیس دانشکده امنیت امام حسین (ع)گفت: امروز سوء مدیریت در جامعه بیداد می کند .
این مسئول عنوان کرد: در دوران قبل از انقلاب در همه جای ایران حتی قزوین مستشاران آمریکایی به لشکر ۱۶ زرهی ، بخشداری و فرمانداری و مسئولان می گفتند چه باید بکنند .
وی ادامه داد: آمریکایی ها کسانی بودند که از ما حق توحش گرفتند و ما را حیوان حساب می کردند، امام راحل ما را از این ذلت و خواری نجات داد .

, ,
,
,
,

سردار صباغ با اشاره به اینکه تمام دنیا می خواستند امام را نابود کنند خاطر نشان کرد: با وجود تمام دسیسه‌های دشمن و آمریکایی ها امام راحل با عزت به ایران آمد و ملت ایران زیر پایش گل پهن کردند .

,

وی با بیان اینکه رفعت الله علیمردانی دنبال کلاس گذاشتن و کسب مقام و صندلی نبود، مطرح کرد: شهید علی مردانی خادم بسیجیان بود ، او عزت را در امام راحل (ره) می دید .

,

رئیس دانشکده امنیت امام حسین (ع) خطاب به جوانان بیان کرد : در هشت سال دفاع مقدس تنها کشور عراق نبود که به ایران حمله کرد در جنگ تحمیلی، ایران از ۹۱ کشور مهمات و ۳۱ کشور اسیر داشته که پاسپورت این اسراء در حال حاضر در موزه بنیاد شهید نگهداری می شود .

,

, ,

سردار صباغ در پایان گفت: اگر ملت ایران در مقابل دشمن تفکر انقلابی و اسلامی نداشته باشند نمی توانند پیروز میدان جنگ باشند به طوری که اندیشه و تفکر شهدا بود که ایران در جنگ پیروز شد .
انتهای پیام /

,
]
سردار صباغ رئیس دانشکده امنیت امام حسین (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان البرز گفت : حفظ انقلاب فقط شعار دادن و آمدن به راهپیمایی نیست، امروز برای نگه داشتن این انقلاب باید راه این ها را ادامه داد .