کاشت ۲۰ هکتارگل محمدی در اراضی ایوان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  جویزر ، "هدایت نرگسی" رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان؛ در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :در راستای طرح اقتصاد مقاومتی، 20 هکتار از اراضی بالا دست منطقه سرخ گیری بخش زرنه در شهرستان ایوان به کشت گل محمدی اختصاص پیدا خواهد کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویزر,

نرگسی گفت : کمبود آب موجب شده تا مسئولان منابع طبیعی نسبت به شناسایی و ترویج گیاهان کم آبخواه اقدام و برنامه ریزی های موثری در این باره در نظر بگیرند.

,

وی افزود:کشت گل محمدی با توجه به کم آبخواه بودن،درآمد زایی مناسب برای کشاورزان و امکان کشت در سطوح خرد و کوچک مورد استقبال  قرار گرفته است.

,

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان بیان داشت :در حال حاضر این منطقه نهرکنی شده است و نهال هایی که جهت کاشت در نظر گرفته شده است در نهالستان سردسیری شهرستان آماده انتقال به منطقه می باشند.

,

نرگسی به مسیر سراب به سمت ایوان اشاره کرد و تصریح کرد : یکی از برنامه هایی که در دست اقدام است نهال کاری این مسیر با مشارکت بنیاد برگ وبلوط شهرستان است که امیدواریم این امر محقق شود

,

وی در پایان گفت: سد کنگیر ایوان می تواند در جذب گردشگر موثر واقع شود بنابراین در راستای زیبا سازی حاشیه این سد با همکاری امورآب شهرستان اقدام به ایجاد فضای سبز خواهیم نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس منابع طبیعی شهرستان ایوان از کاشت 20هکتار گل محمدی در شهرستان خبر داد.