تذکر به رئیس جمهور در پی حل نشدن مشکل سپرده‌گذاران موسسه های مالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  کرمان۱۴۰۰؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دایر بودن موسسات بسته حمایتی و بیگاری کشیدن از نیروهای این موسسات با دادن کمترین حقوق به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

در این تذکر که به‌صورت مکتوب تقدیم هیأت رییسه مجلس شده است، آورده شده که حسب اطلاع و گزارشات متعدد، متاسفانه تعداد زیادی از موسسات بسته حمایتی هنوز دایر و با کمترین حق‌الزحمه از کارکنان و مدرسین بیگاری می‌کشند.

,

این موضوع در مورد برخی موسسات غیرانتفاعی نیز صادق است، لطفا نظارت و برخورد شود.

,

تذکر مجدد زاهدی به رئیس جمهور در ارتباط با عدم حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه‌های مالی

, تذکر مجدد زاهدی به رئیس جمهور در ارتباط با عدم حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه‌های مالی,

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پی حل نشدن مشکل سپرده‌گذاران موسسات کاسپین و آرمان توسعه به رئیس‌جمهور تذکر مجدد داد.

,

در این تذکر که به‌صورت مکتوب تقدیم هیأت رییسه مجلس شده است، آورده شده که سپرده‌گذاران موسسات آرمان توسعه (وحدت) و کاسپین به انحاء مختلف و به‌صورت مستمر راهپیمایی و اعتراض می‌کنند ولی بانک مرکزی به این صدمه دیدگان توجهی ندارد.

,

وی همچنین یادآور شد که چرا موسساتی که مجوز نداشته‌اند، اقدام به جذب سپرده کرده‌اند؟ چرا بانک‌ها و موسسات با نرخ‌های بالاتر از مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات می‌دهند و چرا بانک‌ها به‌علت عدم اعتبارسنجی هزاران میلیارد تومان مطالبات معوق دارند؟

,

انتهای پیام/

]
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پی حل نشدن مشکل سپرده‌گذاران موسسات کاسپین و آرمان توسعه به رئیس‌جمهور تذکر مجدد داد.