حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای مسئولان تکلیف مضاعف می‌آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، حجت الاسلام محمد سلطانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه- شاندیز ضمن تبریک آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سایر مراسمات انقلابی گفت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تماشایی شدن این حضور مردم حقیقتا یک شور و هیجان و حضور تماشایی را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در 144 نقطه از استان خراسان رضوی راهپیمایی برگزار شد و این درحالیست که در گذشته 120 نقطه بود که در این راستا بیش از یک میلیون نفر در این مراسم حماسی و انقلابی شرکت داشته اند.

,

 

,

سلطانی با بیان اینکه حضور مردم نشان دهنده اعتقاد مردم به راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: ایمان به خدا شرط اولیه هر عملی است و عمل صالح همان عملی است که مطابق با نیاز روز جامعه و مقتضیات جامعه اسلامی انجام می شود.

,

 

,

وی افزود: مردم ایران واقعا وقت شناسی داشتند و یک عمل صالح را در زمان و در لحظه خودش به منظور تقویت اقتدار نظام اسلامی به نمایش گذاشتند که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد.

,

 

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز که مردم کار اصلی را انجام دادند مسئولان جز خدمت وظیفه دیگری ندارند و بایستی برای مشکلات پیش روی جوانان و مردم و پیشرفت اقتصاد مقاومتی چاره کنیم؛ چراکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مسئولان تکلیف مضاعف می آورد.

,

 

,

وی افزود: این نظام و انقلاب اسلامی با حضور مردم و جان فشانی این مردم پیروز شد و امروز نیز همین مردم تهدیدات دشمن را در قضایای تحریم ها و سایر موارد خنثی کرده اند.

,

 

,

سلطانی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و ایمان به مردم و راه مبارزه و همچنین ایمان به هدف انقلاب اسلامی توانست حکومت چند هزار ساله شاهنشاهی را برای همیشه ساقط کند و امروز با قدرت در برابر دشمن ایستادگی دارد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان خراسان رضوی تصریح کرد: امروز که مردم کار اصلی را انجام دادند مسئولان جز خدمت وظیفه دیگری ندارند و بایستی برای مشکلات پیش روی جوانان و مردم و پیشرفت اقتصاد مقاومتی چاره کنیم؛ چراکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال برای مسئولان تکلیف مضاعف می‌آورد.