ایران مرد بزرگی به نام سردار شهید ستار اورنگ را از دست داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی  ظهر امروز در یادواره شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد که در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد اظهار کرد: این وطن باید بماند اما استکبار و دشمن نمی خواهد بماند و شهدا عهد غیرت، جهاد و مردانگی با خدا بسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

شهدا درک درستی از وطن ایمانی و انسانی داشتند و نه تنها جایی که صدای اذان بلند است وطن ماست بلکه ندای فطرت خواهی و خداخواهی باید همه جا بلند باشد.

,

نماینده ولی فقیه ابراز داشت: کفار خیال نکنند انسان هایی را کشتند همه چیز تمام شد بلکه این مردان و سرداران که مایه آبرو و عزت بوده همه جا حضور دارند و شایسته ستایش اند و نه تنها در عراق و شام بلکه در هر نقطه ای که باشند گوش به فرمان رهبرشان هستند.

,

آیت الله ملک حسینی به دکلمه ای که در این مراسم  توسط دختر شهید ستار اورنگ قرائت  شد و اشک حاضرین را دراورد  اشاره کرد و خطاب به دخرت شهید اورنگ گفت: مردی بزرگ از دست استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور رفته است اما هر گاه اشک میریزی اشک شوق بریز.

,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیروز فرزند سردار ستار اورنگ بودی و امروز فرزند شهید ستار اورنگ هستی که تفاوت نه به قدر دنیا بلکه به قدر تفاوت دنیا و آخرت است. 

,

وی گفت: شهادت حیات طیبه است و نه حیات این دنیا و اگر کسی فرزند شهید شد باید اشک شوق بریزد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا مایه عزت و آبروی کشور بوده و این مردان و سرداران نه تنها در عراق و شام بلکه در هر نقطه ای که باشند گوش به فرمان رهبرشان هستند.