ششمین دوره جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی خلخال برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، سید ناصر میرمرسلی صبح امروز در  گفتگو با ازناو،گفت: ششمین دوره جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی خلخال، 4 اسفند ماه در منطقه اندبیل" بیلدیر بولاغی" برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو, ازناو،,

وی شعار برگزاری این جشنواره را  را " ورزش آری، اعتیاد هرگز " عنوان و گفت: در این جشنواره در کنار حضور مردم و برنامه های مختلف فرهنگی واجتماعی و ورزشی، حاضرین  در رشته های ساخت تندیس های برفی، اسکی، کوهپیمایی، تیراندازی و پرواز بادبادک به رقابت خواهند پرداخت.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال ساعت شروع جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی خلخال را 9:30 دقیقه صبح جمعه 4 اسفند اعلام و گفت: تفرجگاه اندبیل از مرکز شهر خلخال 6 کیلومتر فاصله داشته و باعبور از روستای اندبیل دسترسی به این مکان در کمترین زمان برای همه مردم شهرستان خلخال و مهمانان از استان های همجوار فراهم است.

,

وی با قدردانی از تلاش های فرماندار شهرستان خلخال در تخصیص اعتبارات ویژه در سال 1397 به اداره ورزش و جوانان و نگاه شایسته به امر ورزش این شهرستان گفت: یک هدف عمده از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خلخال به مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال از برگزاری ششمین دوره جشنواره خانوادگی ورزشهای زمستانی در شهرستان خلخال خبر داد.