پوشاک با ۲۲۰ پرونده بیشترین کالای کشف شده زنجان/ جریمه های وصولی در استان ۱۰ درصد افزایش یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصرزنجان، به عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در 10 ماهه سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در 10 ماهه سالجاری 3 هزارو 753 پرونده در هر سه حوزه کالا و خدمات،قاچاق کالاو بهداشت و درمان به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه از 3 هزارو 753 پروانده وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان 3 هزارو 759 پرونده در 10 ماهه سالجاری مختومه شده است، ابراز کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی در هر سه حوزه بالای صد در صد بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش قاچاق کالا 105 درصد بوده است، عنوان کرد: عملکرد این اداره در بخش کالا و خدمات 102.3 درصد و در بخش دارو و درمان 101.7 در صد بوده است.

,

ممیزی با بیان اینکه میزان محکومیت در سال 96 تا پایان دی ماه بالغ بر 713 میلیون ریال بوده است، افزود: میزان جریمه های وصولی تا پایان دی ماه در تعزیرات حکومتی استان زنجان 68 میلیارد ریال بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه میزان کالای کشف شده در استان زنجان پوشاک با 220 پرونده بوده است، تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار به ترتیب بیشترین کالای کشف شده در استان زنجان است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: میزان جریمه های وصولی در تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

,

انتهای پیام /

]
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه پوشاک با 220 پرونده بیشترین کالای کشف شده در استان زنجان است،گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار به ترتیب بیشترین کالای کشف شده در استان بوده است.