افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی در شهرستان فیروزه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه و مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزه ظهر پنج شنبه26بهمن ماه با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,


ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و با اعتباری در حدود ۲۲ میلیارد ریال در دو طبقه و مساحت 1100 مترمربع ساخته شده و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه 5 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات مورد نیاز هزینه نموده است و شامل بخش های اداری، مرکز بهداشت و دو سالن اجتماعات می باشد.

,
,

همچنین در ادامه، ساختمان مرکز آموزش شماره 2 بهورزی در فضایی به مساحت 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال افتتاح گردید که این ساختمان شامل بخش های پراتیک، خانه بهداشت، کلاس آموزشی، اتاق اساتید می باشد.

,

محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور، در مراسم افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان فیروزه در محل سالن اجتماعات این شبکه اظهار داشت: امروز با اتحاد و همبستگی مسئولین و سازمان هایی مانند بنیاد علوی، بانک سینا و خیرین محترم به ویژه حاج غلامعلی خان گنجی و تمامی کارکنان دانشکده علوم پزشکی، شاهد ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان فیروزه هستیم.

,

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره برداری از ستاد ساختمان شهرستان فیروزه ضمن تبریک ایام پر برکت دهه فجر و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: مطالبه مردمی ، تداوم اجرای طرح تحول سلامت است، کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت شهرستان فیروزه صورت گرفته است، ساخت مرکز درمان بستر، ستاد شبکه بهداشت و درمان و مرکز آموزش بهورزی شهرستان فیروزه با هم همپوشانی بسیار مناسبی دارد و مجموعه این اقدامات ارزشمند این روز را برای من روز به یاد ماندنی خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: ساخت ساختمان شبکه بهداشت و درمان بعنوان مرکز فرماندهی سلامت و آموزش افرادی که در این مراکز خدمت می کنند در شهرستان های کم برخوردار از اقدامات بسیار ارزشمندی است که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه، رئیس جمهور محترم و اقدامات وزیر جهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چارچوب اجرای طرح تحول سلامت صورت گرفته است.

,

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آمرزش پزشکی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از بنیاد علوی، بانک سینا و فرماندار و شهردار محترم و تشکر ویژه از دکتر محسن عظیمی نژاد گفت: ادامه اجرای طرح تحول سلامت ، مطالبه مردم از وزارت بهداشت است و برای ادامه این طرح هیچ جای نگرانی وجود ندارذ.

,

انتهای پیام/

]
مرکز درمانی شهرستان فیروزه ظهر امروز با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.