دشمن برای نهادینه کردن ضعف اعتقادی در اصل ازدواج در برنامه دارد/ باید برای تولید برنامه خوب تلویزیونی دست به کار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از ازناو ، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امروز در دومین مجمع بسیج شهرستان خلخال با اشاره به محوریت این همایش در خصوص طلاق گفت: دشمن با حمله به چهارچوب خانواده و باتهاجم فرهنگی برای نهادینه کردن ضعف اعتقادی به اصل ازدواج برنامه  دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با اظهار تاسف از این موضوع که دشمن با تقویت و فرهنگسازی ازدواج سفید در فکر تزلزل نظام خانواده است، گفت: مشکلات مالی، مهریه بالا، جهیزیه کلان، تالارهای آنچنانی و هزینه های گزاف عروسی مشکلات زیادی را پیش پای جوانان گذاشته و این مشکلات زمینه ساز ازدواج سفید است.

,

امام جمعه خلخال با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن در ماهواره ها و رسانه ها برای ضعیف کردن اعتقادات مردم ایران گفت: برخی از شبکه های تلویزیونی  در داخل از کشو نیز با ترویج امر تجمع گرایی و نمایش زندگی های تجملاتی که برای مثال در یک خانواده چندین ماشین شاسی بلند برای فرزندان مادر ، دختر و پدرخانواده است، مردم را بدبین می کنند، این در حالیست که باید نگاه رسانه در کشور کاهش تجملات در بین خانواده و آسان گیری امر ازدواج باشد.

,

وی به حرمت شکنی ماهواره ها و رسانه های غربی دربین خانواده ها اشاره و گفت: طبق آمار کارشناسان حوزه طلاق و خانواده بیشترین ازدواج ها در سه تا 5 سال اول به طلاق منجر شده که ناشی از عدم آگاهی خانواده به مسئولیت فرزند پروری و تربیت صحیح است.

,

رشتبری با اشاره به اینکه باید خانواده امروز سبک زندگی اسلامی و دینی را الگو خود برای نجات از این آسیب قرار دهد، افزود: وقتی می بینیم این توانمندی را در شبکه های داخلی سیما داریم که برنامه های خوب و در خور خانواده ها برای تربیت فرزندان بسازیم و تحقیق ها نشان داده که فیلم های همچون دورهمی و خندوانه توانسته است مخاطبین بیشتری  را جذب و موجب خاموشی رسانه های تلویزیونی دشمن در زمان پخش این برنامه ها شود چرا باید دست به کار نشویم و برنامه های مفید در این زمینه تولیدنکنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
امام جمعه خلخال گفت: دشمن برای نهادینه کردن ضعف اعتقادی در اصل ازدواج برنامه دارد باید با استفاده از توانمندی شبکه های داخلی سیما، برنامه های خوب و در خور خانواده ایرانی بسازیم.