کسب سه مقام استانی توسط تیم تایباد در مسابقات المپیاد ورزش همگانی استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، مرحله نهایی اولین المپیاد ورزش همگانی آقایان و بانوان خراسان رضوی در 10 رشته ورزشی باحضور سه هزار و 400 ورزشکار از تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دیروز بیست و ششم بهمن ماه به مدت یک روز در سالن شهید بهشتی مشهدمقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

تیم شهرستان تایباد با 29 ورزشکار خانم به سرپرستی مژگان فیض اللهی و مربیگری سلماز عطایی و 20 ورزشکار آقا به سرپرستی رمضان یارمحمدی و مربیگری غلامعلی حاتمی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

,

 

,

غلامعلی حاتمی صبح امروز در گفتگو با تایبادخبر گفت: این مسابقات در ده رشته ورزشی وسطی، هفت سنگ، والیبال سه نفره، پنالتی هدفمند، شوت بسکتبال، طناب زنی، طناب کشی، روپایی، دارت، تیروکمان سنتی(پلخمون) برگزار شد.

, تایبادخبر,

 

,

مربی تیم ورزش همگانی شهرستان تایباد افزود: در پایان این مسابقات یک روزه تیم هفت سنگ بانوان تایباد با کسب مقام اول به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

,

 

,

وی ادامه داد: در بخش آقایان تیم وسطی مقام سوم و جواد احمدی برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب شد. همچنین تیم پنالتی هدفمند تایباد مقام سوم و تیم پلخمون ما مقام چهارم را کسب نمود.

,

 

,

وی ضمن تشکر ویژه ازحضور ورزشکاران شایسته شهرستان گفت: متاسفانه عدم برنامه ریزی و پاسخگویی و عدم حضور مسئولین درحین اجرای مسابقات باعث ناداوری ها و سلیقه ای عمل کردن هیات اجرایی مسابقات و جانبداری از برخی شهرستانهایی که در این مسابقات داور داشتند، شده بود که حتما در جلسه ای که با ریاست اداره ورزش وجوانان و رییس هیات ورزش همگانی شهرستان مسایل مطرح ومکتوب خواهدشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
تیم ورزش همگانی شهرستان تایباد توانست سه مقام در مرحله نهایی اولین المپیاد ورزش همگانی آقایان و بانوان خراسان رضوی کسب نماید.