اعمال سلیقه شخصی مسئولان دانشگاه اسفراین، عامل رکود تشکل ها
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجویان بیدار ، روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان دانشگاه گفت : مسئولان دانشگاه  بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار , دانشجویان بیدار, ، روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان دانشگاه گفت : مسئولان دانشگاه  بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند.,


وی همچنین یادآورشد :  مدیریت فرهنگی هزینه و بودجه ای که بایدبه تشکل ها برسد را در مصارف شخصی و بالابردن جایگاه خود در بین انقلابیون خرج کرده است و  کتابی رابا هزینه فرهنگی چاپ کرده است که خود را در نقابی انقلابی نشان دهد .از ریاست محترم و حراست دانشگاه می خواهیم با ایشان برخوردی صورت بگیرد, در غیر اینصورت تشکل های دانشگاه برخوردی صریح تر خواهند کرد.

,
,


پس از این سخنان و بررسی ماجرا توسط خبرنگار ما مشخص شد مسئولان فرهنگی دانشگاه ، بدون تشکیل هیئت نظارت و در جریان قراردادن مسئولان امر ، از سمت خود با ورود سخنران مراسم ایام فاطمیه مخالفت کرده اند . 

,
,


در این زمینه حجت الاسلام امینی ، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه اسفراین ، از این مسئله ابراز بی اطلاعی کرد که این موضع ، موجب قطعی شدن سرخود عمل کردن مسئولان فرهنگی این دانشگاه شد .

,
,


هرچند پس از پیگیری این اتفاقات ، مدیریت فرهنگی دانشگاه اسفراین از مواضع خود عقب نشینی کرد و در گفتگویی با  دانشجویان بیدار ، از عدم وجود مانعی برای حضور سخنران مد نظر در مراسم گفت ، اما این سئوال مطرح می شود چرا باید عده ای در دانشگاه ها این قدرت را داشته باشند که از سمت خود و بدون تشکیل هیئت نظارت ، حکم ورود و یا عدم ورود مدعوین را صادر کنند و به راحتی جلوی تشکل های دانشجویی سنگ بیاندازند.

,
,  دانشجویان بیدار , دانشجویان بیدار,


لذا می طلبد مسئولان امر به دور از جناح زدگی با متخلفان برخورد کنند تا شاهد پیاده شدن مر قانون در دانشگاه ها باشیم و دیگر به دلیل علایق شخصی جلوی فعالیت تشکل های دانشجویی گرفته نشود .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان، از اعمال نظر شخصی در صدور مجوز در دانشگاه گلایه کرد.