حوزه های علمیه خواهران بستر مناسبی برای تحصیل علوم اسلامی بانوان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه فرهنگی صادقون، دهقانی، مدیر حوزه حضرت زینب کبری(س)شیراز در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش مدارس علمیه خواهران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه فرهنگی صادقون,

وی افزود:ابتدا در اوایل انقلاب بعضی از کلانشهرها دارای حوزه علمیه خواهران بودند، اما امروز یکی از برکات انقلاب، حوزه های علمیه خواهران است که در تمامی شهرها دائر می باشد و بانوان به راحتی می توانند به تحصیل علوم اسلامی بپردازند.

,

دهقانی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین هدف حوزه های علمیه خواهران استحکام خانواده و تربیت فرزندان است چرا که بانوان نقش موثری در این امر داشته و دارند و در این راستا حوزه های علیمه خواهران بستر بسیار مناسبی را برای بانوان متدین به وجود آورده است.

,

وی با تاکید بر اینکه در دهه فاطمیه فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر حوزه های علمیه توسط مبلغین و جذب حداکثری جوانان برای تحصیل در این مکان مقدس می باشد افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی و تلاش های دشمنان در جهت جذب جوانان به سمت غرب گرایی، کار تبلیغ و جذب جوانان به خصوص دانش آموزان به سوی حوزه های علمیه تلاش مضاعف می طلبد چرا که جذب بیشتر جوانان به سوی حوزه های علمیه و رشد اخلاقی و علمی آنان، کمک به دین، خانواده، جامعه و نسل جوان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
جذب بیشتر جوانان به سوی حوزه های علمیه و رشد اخلاقی و علمی آنان، کمک به دین، خانواده، جامعه و نسل جوان خواهد بود.