اعزام ۳۰۰ دانش آموز پاکدشتی به سرزمین‌های نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارم خبر؛ در برنامه بدرقه دانش آموزان پاکدشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور دکتر یزدان پناه رئیس آموزش و پرورش پاکدشت بیان داشت: شما دانش آموزان عزیز امروز راهی سرزمین های نور می شوید سرزمین هایی که در آن خون پاک شهدا جاری شده و رزمندگان با ایثار و فداکاری در مقابل دشمن ایستادگی کردند ، این سرزمین ها بسیار مقدس و با ارزش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

سرهنگ سعید موسی پور فرمانده سپاه پاکدشت در ادامه مراسم خطاب به دانش آموزان گفت:شما  آینده کشورمان هستید و با تلاش و کوشش خود در عرصه علم می توانید این کشور را بسازید، دوستان هم سن و سال شما در ۸ سال دفاع مقدس با فداکاری ، ایثار و ایمان به خدا در مقابل ظلم ایستادگی کردند تا امروز من و شما در آسایش ، امنیت و آرامش باشیم و برای تعالی کشور تلاش کنیم .

,

همچنین هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت درباره اهمیت سفر راهیان نور عنوان کرد: امروز شما دانش آموزان عزیز به یک سفر معمولی نمی روید، این سفر تفریحی نیست بلکه یک سفر معنوی است و امیدواریم شما نیز در این سفر به درجات رفیع معنوی برسید و در امورات زندگی از آنها استفاده نمایید .

,

امیر پازوکی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار ارم خبر جهت اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور گفت: سالیانه حدود ۲۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور جهت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس از پاکدشت اعزام می‌شوند.

,

پازوکی از اعزام ۳۰۰ دانش آموز پاکدشتی پسر در این دوره به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این دانش آموزان از ۶ مدرسه می باشند که در برنامه ای ۴ روزه، بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، یادمان فتح المبین، هویزه، روایتگری، بازدید از معراج شهدا و رزم شبانه برای آنها در نظر گرفته شده است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی درباره اهمیت این موضوع بیان داشت: با اینگونه اقدامات نام و یاد شهدا همیشه زنده نگه داشته می شود و همچنین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، این دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند و در آینده کاری آنها نقش بسزایی دارد.

,

امیر پازوکی درپایان گفت: این اقدام فرهنگی کاری درمقابل با جنگ نرم می باشد و در برگزاری آن نهادها و ادارات شهرستان نسبت به پشتیبانی این موضوع که با محوریت سپاه و آموزش و پرورش برگزار می شود اهتمام ویژه ای داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
اعزام دانش آموزان جهت بازدید از مناطق عملیاتی یک اقدام فرهنگی در مقابل با جنگ نرم است.