معیار دعوت مهمان در «دورهمی» چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه کیهان درباره نحوه دعوت مهانان به برنامه دورهمی نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حال حاضر «دورهمی» با اجرای مهران مدیری یکی از پُربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران است. در پروسه‌ای از پیش تعیین شده و به طور منظم طیِ چند برنامه، خوانندگان و گروه‌هایی به برنامه‌ی «دورهمی» آمدند که یا در مرحله‌ی معرفی بودند یا خیلی اتفاقی چند هفته بعدش کنسرت داشتند.

,

هر کدام از خوانندگانِ تازه‌کاری که به «دورهمی» آمدند حسابی برای خودشان تبلیغ کردند و در کمتر از چند ساعت تعداد دنبال‌کنندگان‌شان(فالوورها) در اینستاگرام دو یا چند برابر می‌شد.

,

مهمانان برنامه پنجشنبه شب دورهمی دو خواننده بودند که کم‌سوادی و شوخی‌های سطحی و کلام سخیف ترانه‌هایشان حاکی از تنزل سلیقه سیما در دعوت از مهمان است.

,


این دو مهمان با سن کم با تاکید بر یک شبه پولدار شدن و خوانندگی را خوشبختی دانستن، خواسته و ناخواسته، این‌گونه به مخاطب نوجوان و جوان القا کردند که خوشبختی در پولدار شدن و انجام کار موسیقی است!

,
,


گویا همسر یک بازیگر که خود تهیه‌کننده آلبوم موسیقی است، کار دعوت از مهمانان - خاصه مهمانان حوزه موسیقی - را برعهده‌ دارد!

,
,

انتهای پیام/

]
مهمانان پنجشنبه شب برنامه «دورهمی» شبکه نسیم، این پرسش را به‌طور جدی مطرح می‌کند که معیار دعوت مهمان به این برنامه سرگرم‌کننده چیست؟!