کشف گورهای دسته جمعی در مناطق تازه آزاد شده از تروریست ها+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، بعد از آنکه نیروهای سوری موفق شدند مناطق غربی استان «الرقه» واقع در شمال سوریه را از تروریست ها آزاد کنند، چند گروه از نیروهای متخصص برای کشف هسته های خاموش، تله های انفجاری و … راهی مناطق شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای متخصص در جریان پاکسازی روستاهای غربی استان الرقه موفق شدند چند گور دسته جمعی را کشف کنند.

,

رسانه«المراسلون» سوریه اعلام کرد: گورهای دسته جمعی کشف شده شامل اجساد ده ها تن از اهالی منطقه و نیروهای ارتش سوریه هستند.

,

بر اساس اعلام رسانه «المراسلون»، اهالی شهرک «رمثان» اطلاعات دقیقی در خصوص گورهای دسته جمعی در نزدیک شهرک را در اختیار نیروهای متخصص سوری گذاشتند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اجساد 34 تن از اهالی و نیروهای ارتش سوریه از یکی از گورها کشف شده و به بیمارستان نظامی در شهر حلب منتقل شده اند.

,

نیروهای متخصص سوری در چند ماه گذشته ، اجساد بیش از 115 تن از اهالی و نیروهای ارتش را در یک گور دسته جمعی در نزدیکی شهرک «الواوی» واقع در محور غربی استان الرقه کشف کردند.

,

بر اساس اعلام رسانه های سوری، عملیات جستجوی منطقه به منطقه توسط نیروهای متخصص سوری برای کشف گورهای دسته جمعی دیگر همچنان ادامه دارد.

,

کشف تونل حفر شده در مناطق تازه آزاد شده از تروریست ها

, کشف تونل حفر شده در مناطق تازه آزاد شده از تروریست ها, کشف تونل حفر شده در مناطق تازه آزاد شده از تروریست ها,

نیروهای متخصص سوری و مقاومت مستقر در محور شرقی شهر«المیادین» واقع در مرکز استان دیرالزور سوریه موفق شدند در ادامه عملیات پاکسازی مناطق، یک تونل وابسته به تروریست ها را کشف کنند.

,

رسانه «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: تونل کشف شده توسط نیروهای متخصص مقاومت 500 متر طول دارد و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی مربوط به تروریست ها در آن وجود دارد.

,

بر اساس اعلام رسانه «اعلام الحربی»، بسیاری از تجهیزات نظامی کشف شده در این تونل، ساخت رژیم صهیونیستی و کشورهای عضو ناتو است.

,

نیروهای جبهه مقاومت اواخر پاییز امسال موفق شدند با چند عملیات ، بخش وسیعی از مناطق مرکزی و غربی استان دیرالزور را از تروریست ها آزاد کنند.

,

انتهای پیام/

]
نیروهای مقاومت در سوریه موفق شدند، در جریان پاکسازی مناطق تازه آزاد شده از تروریست ها، چند گور دسته جمعی در این خطه جنگ زده را کشف کنند.