آمادگی چناران برای میزبان از یک‌میلیون مسافر نوروزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چناران با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری چناران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

در این نشست، محمد طاهریان مقدم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر در نوروز سال گذشته، اظهار داشت: شهرستان چناران به لحاظ تاریخی، دروازه تاریخ و طبیعت نام‌گذاری شده و از جهت اینکه ورودی مشهد الرضا است، میقات الرضا نیز نامیده شده است.

,

 

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان چناران خاطرنشان کرد: شهرستان چناران هرساله پذیرای بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی است که بایستی تمامی دستگاه‌ها، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به گردشگران را داشته باشند.

,

 

,

طاهریان مقدم افزود: ایام نوروز زمان خوبی جهت معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان به سفیران نوروزی است که بایستی از این فرصت استفاده کنیم.

,

 

,

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان چناران در پایان اظهار داشت: ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و طبخ غذاهای سنتی و محصولات فرهنگی تجهیز امکانات درمانی و اعلام لیست کشیک دستگاه‌ها از اهم فعالیت‌های ستاد است که بایستی موردتوجه مسئولین قرار گیرد.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان چناران گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان در نظر دارد با ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی، طبخ غذاهای سنتی، ارائه محصولات فرهنگی، تجهیز امکانات درمانی و غیره پذیرای بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی باشد.