فیلم‌های انسان دوستانه جایزه بردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، شب پیش جوایز سالانه «هومانیتاس پرایز» برندگان خود را شناختند. در این مراسم «لیدی برد»، «پست» و «مادبوند» موفق به کسب مهمترین جوایز از این جوایز سالانه شدند که از سال ۱۹۷۴ و برای تجلیل از ویژگی‌های انسان دوستانه در سینما و تلویزیون اهدا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلم‌های «پست» و «مادبودند» در بخش درام بلند و «لیدی برد» در بخش کمدی موفق به کسب این جایزه شدند.

,

ویرجیل ویلیامز و دی رییس برای «مادبوند» و لیز هانا و جاش سینگر برای «پست» و گرتا گرویگ برای «لیدی برد» به عنوان فیلمنامه‌نویس‌هایی که این مفاهیم را در آثارشان مورد توجه قرار دادند تجلیل شدند.

,

در بخش تلویزیونی نیز جایزه بخش ۳۰ دقیقه به اپیزودی از «بیگ بنگ تئوری» رسید که توسط چاک لوری، استیو هالند و تارا هرناندز نوشته شده بود.

,

در بخش مستند فیلم «گریه‌ها» از سوریه به کارگردانی اوگنی آفینوسکی به عنوان بهترین مستند انتخاب شد.

,

«فردیناند» انیمیشنی که فیلمنامه آن توسط رابرت ال برد، تیم فدرل و برد جاپلند نوشته شده، جایزه فیلم بلند خانواده را دریافت کرد.

,

در این مراسم که با شرکت شمار زیادی از برترین فیلمنامه نویسان و نویسندگان برگزار شد، در مجموع ۷۵ هزار دلار به برندگان اهدا و اعلام شد برندگان جوایز قصد دارند تا مبلغ این جوایز را صرف کمک به افرادی کنند که نیاز به کمک دارند تا صدای خودشان را قوی‌تر به گوش دیگران برسانند.

,

منبع:مهر

]
برندگان جایزه انسان‌دوستی در مراسمی که دیشب ۱۶ فوریه در بورلی هیلتون برگزار شد، معرفی شدند.