قرچک آماده میزبانی شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها در قرچک برگزر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,

 مراسم وداع این شهید همان روز ساعت 14 در سجد جامع با حضور پرشور مردم شهید پرور انجام می‌شود.

,

سیداحسان میرسیار که در ۲۱ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات مستشاری با نیروهای داعش و تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده بود و بعد از گذشت حدود ۲ سال پیکر او شناسایی و به کشور باز گشت.

,

آزمون کادری ، رئیس بنیاد شهید قرچک در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهید «سیداحسان میرسیار» در دفاع از حریم ولایت دو سال پیش به شهادت رسیده است و امروز در این وهله از تاریخ هر چه داریم از رشادت ها و پایمردی های شهدا در دفاع از حرمین ائمه اطهار علیهم‌السلام بگویم کو گفته‌ایم.

,

, ,

وی بیان کرد: جوان مردان مدافع حرم در دفاع از حریم آل‌الله از همه عزیزان خود گذشت اند جانانه ازحرمین دفاع کردند که جای بسی تقدیر دارد.

,

کادری در پایان افزود: در تمام امورات قدردان ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و خانواده های معظم شان هستیم و تا پای جان از مقام والای این بزرگ مردان تجلیل خواهیم کرد

,

این شهید والامقام دارای سه فرزند دختر است و در حال حاضر پیکر این شهید بلند مرتبه برای وداع عاشقان ولایت و شهادت در معراج الشهدای تهران است.

,

این شهرستان 21 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده که پیکر دو نفر از این شهدا هنوز به آغوش خانواده بازنگشته است.

,

شهرستان قرچک بیش از 270 هزار نفر جمعیت دارد و 370 شهید و یک‌هزار و 200 جانباز و 70 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
آیین تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» سه‌شنبه اول اسغفند ماه درشهرستان قرچک برگزار می‌شود.