رفتار مناسب با معتادان بهبود یافته برگشت موفقیت آمیز به آغوش جامعه را به‌همراه دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ احمد علی موهبتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه پیشگیری از مواد مخدر، اظهار کرد: تمامی دستگاهها و سازمانهایی که در جلسات قبلی مصوباتی از جمله مباحث آموزشی و پیگیری برخی امورات مرتبط با گرمخانه به آنها سپرده شده باید به دبیرخانه گزارش کتبی ارائه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ؛ احمد علی موهبتی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کارگروه پیشگیری از مواد مخدر، اظهار کرد: تمامی دستگاهها و سازمانهایی که در جلسات قبلی مصوباتی از جمله مباحث آموزشی و پیگیری برخی امورات مرتبط با گرمخانه به آنها سپرده شده باید به دبیرخانه گزارش کتبی ارائه کنند.,

 

,

وی بر پیگیری امورات معتادان بهبود یافته تاکید کرد و گفت: رفتار مناسب و در خور شان با معتادان بهبود یافته باعث می شود که آنها باور کنند مورد قبول جامعه قرار گرفته و به تبع بازگشت موفقیت آمیزی به جامعه خواهند داشت.

,

 

,

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: متاسفانه موضوع قاچاق در کشور افزایش یافته و در شهرستان تربت حیدریه نیز حدود چهار برابر افزایش دارد و مهمتر آنکه قاچاقچیان از اقشار مختلف جامعه است و این بیانگر اهمیت موضوع است که باید به آن اهتمام ویژه ای داده شود.

,

 

,

رییس اداره بهزیستی تربت حیدریه گفت: امسال ۲۵ درصد اعتبارات خود را به معتادان بهبود یافته اختصاص دادیم و تاکنون به ۳۸ نفر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی بسیار ناچیز و محدود است، افزود: تاکنون ۱۲ نفر از کارتن خوابها را به مرکز ترک اعتیاد معرفی کردیم و با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی تقاضا داریم تا خیرین و سایر دستگاهها نیز کمک رسان ما باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: رفتار مناسب و در خور شان با معتادان بهبود یافته باعث می‌شود که آنها باور کنند مورد قبول جامعه قرار گرفته و به تبع آن بازگشت موفقیت آمیزی به جامعه خواهند داشت.