برگزاری مراسم فاطمیه در مهدکودک های سپیدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری توسط مهدهای کودک شهرستان سپیدان برگزار شد .دراین مراسم باروشن کردن شمع وپوشیدن لباس مشکی به سوگ نشستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

, ,

یکی از مربیان مهد کودک در گفتگو باخبرنگارما در پاسخ به این سوال که هدف ازبرپایی اینگونه مراسمات در مهد  کودک های چه بود؟ گفت: خیلی ها فکر می کنند هدف اولیه ی ما از برپایی مهد، سرگرم کردن بچه ها برای بر هم نخوردن نظم مجلس روضه و سخنرانی است اما هدف اصلی ما ،جذاب سازی مجلس شهادن مادر سادات برای بچه هاست، اینکه بچه ها به هیئت بیایند و آنجا با همسن و سال های خودشان باشند و کسی مدام به آنها تذکر ندهد وکودکان را با مراسمات مذهبی اشنا کنیم .

,

, ,

براساس این گزارش این مراسم عزاداری ر ایام دهه فاطمیه در مهدهای کودک شهرستان برگزار شد و نونهالان با روشن کردن شمع در مصیبت شهادت ام‌ابیها حضرت زهرا (س) مراسم سوگواری برپا کردند.برگزاری محفل انس با قرآن و هم خوانی سوره مبارکه کوثر، اجرای نمایش، سخنرانی در رابطه با شخصیت حضرت فاطمه (س) و توزیع خرما در بین دانش آموزان از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت ایام دهه فاطمیه ازجمله برنامه های اجرایی در این ایام بود .

,

, ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وسالروزشهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری توسط مهدهای کودک شهرستان سپیدان برگزار شد .