برای تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بیش از ۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،علیرضا احدی اضافه نمود: با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان رزن 34870نفر از حمایت های درمانی سازمان در سه بخش رزن، قروه درجزین و بخش سردرد بهره مند هستند افزود:از این تعداد 11900نفر بیمه شده اصلی و 21500نفر بیمه شده تبعی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن خاطرنشانکرد:در شهرستان رزن 1300نفر مستمری بگیر و 170نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری وجود دارد.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن در مدت 10ماه سالجاری گفت:در این مدت بیش از 135میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت و مبلغ 3میلیاردو 700میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و مبلغ 14میلیاردو500میلیون ریال به عنوان بیمه بیکاری به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

,

احدی ادامه داد: این مبالغ نسبت به سال گذشته افزایش 37درصدی را نشان می دهد.

,

وی خاطرنشانکرد:اکثر خدمات سازمان مانند پرداخت مستمری و پرداخت تعهدات کوتاه مدت و پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان  به صورت غیر حضوری بوده و نیازی به مراجعه بیمه شدگان و کار فرمایان به شعبه تامین اجتماعی نمی باشد.

,

 

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه بیش از 32 درصد از جمعیت شهرستان رزن تحت پوشش خدمات اداره تامین اجتماعی هستند،  گفت: از این تعداد 75درصد جمعیت روستایی و 25درصد جمعیت شهری را تحت پوشش قرار داده است.

,

احدی اظهار کرد:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که شعار امسال را به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند از  همه دستگاه‌ها خواهشمندیم تا در کنار تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید و کارگران قدم بردارند.

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن به طور رسمی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در دو طبقه ساخت شده است.

,

وی زیربنای این درمانگاه را بیش از 2 هزار و 700 متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن ادامه داد: برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن بیش از ۵۲میلیارد پانصد میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده که برای تجهیز این درمانگاه نیز همین میزان اعتبار مورد نیاز است.

,

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این درمانگاه علاوه بر مردم شهرستان رزن، شهرستان‌های همجوار نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر محسوب می شود ادامه داد: این سازمان بیمه گر در شهرستان رزن از سال 1372فعالیت خود را جهت ارائه خدمات و تعهداتی از قبیل پرداخت مستمری بازنشستگی،ازکارافتادگی،بازماندگان،حوادث و بیماری ها،پرداخت مقرری بیکاری،کمک هزینه ازدواج و..فعالیت خود را آغاز کرده است.