نمایش میدانی «فدک» در طبس روایتی از زندگانی حضرت زهرا(س)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس نیوز،حسین نظری کارگردان نمایش میدانی «فدک» صبح امروز در گفتگو با طبس نیوز بیان کرد: مرحله آماده سازی دکور و صحنه دو هفته است که آغاز شده است و روزانه ۱۰ نفر برای آماده سازی صحنه مشغول به کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس نیوز,

وی با بیان اهمیت نورپردازی در اجرای نمایش میدانی گفت: مرحله پس از آماده سازی صحنه، اجرای نور پردازی خواهد بود که به محض تحویل صحنه کار آغاز خواهد شد.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک گفت: در این نمایش ۱۲ خانم، ۱۵ مرد و ۵۰ هنرور ایفای نقش خواهند کرد و ۲۵ نفر عوامل پشت صحنه هستند.

,

نظری با بیان این که این نمایش پیرامون زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خواهد بود افزود: نمایش از زمان بارداری حضرت خدیجه(س) آغاز و در ادامه به زندگی حضرت زهرا(س) و بعد جریان رحلت پیامبر می پردازد.

,

وی در خصوص زمان اجرای نمایش میدانی فدک گفت: نمایش در اوایل اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک در پاسخ به این سوال که تهیه کننده این نمایش چه کسی است گفت: تهیه کننده این نمایش بسیج سپاه ناحیه طبس و همه مردمی هستند که از این کار حمایت خواهند کرد.

,

وی ادامه داد: برای نمایش بلیط با مبلغ ناچیز در نظر گرفته شده تا علاقمندان بتوانند با هزینه کم به تماشای این نمایش بنشینند و هم از کار حمایت شود.

,

نظری گفت: از خیرین که با کمک های خود از این کار فرهنگی حمایت کردند تشکر میکنم.

,

وی افزود: همچنین برای اجرای این پروژه سپاه پاسداران، ادارات و نهادها از جمله شهرداری و فرمانداری ویژه طبس امکانات و تجهیزات را در اختیار قرار دادند.

,

کارگردان نمایش میدانی فدک با بیان این که نمایش میدانی «فدک» چهارمین نمایش میدانی در طبس است گفت: نمایش های میدانی مردان آسمانی، غدیر، از حرم تا قدس پیش از این در طبس اجرا شد و با استقبال گسترده مردم همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
مراحل آماده سازی صحنه نمایش میدانی «فدک» که به زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) می‌پردازد در طبس در حال انجام است.