کاهش ۷۰ میلیارد تومانی بودجه مصوب شهرداری ساوه در سال ۹۷
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی، رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر در خصوص بودجه شهرداری شاوه گفت: با توجه به عدم تحقق ۴۰ درصدی بودجه سال ۹۶ به دلیل متمرکز شدن مالیات بر ارزش افزوده، براساس قانون ششم توسعه، بودجه سال ۹۷ با کاهش ۷۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته تصویب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: بودجه سال ۱۳۹۶ شهرداری ۲۰۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که از این میزان حدود ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شد به همین خاطر در سال ۹۷ با توجه به وضعیت جدید، بودجه ۱۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای شهرداری ساوه مورد تصویب اکثریت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

,

ایجاد تعادل بین درآمد و هزینه های سال ۹۷ شهرداری ساوه

, ایجاد تعادل بین درآمد و هزینه های سال ۹۷ شهرداری ساوه, ایجاد تعادل بین درآمد و هزینه های سال ۹۷ شهرداری ساوه,

کریمی بیان کرد: در تدوین بودجه به درآمد پیش‌بینی شده از منابع درآمدی و هزینه‌ طرح ها و برنامه های سال آینده با یک ضریب اطمینان معقول توجه شد.

,

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر در جلسات کارشناسی با حضور مدیران شهرداری به طور دقیق درآمد و هزینه‌ها را بررسی کردند و به  این رقم قابل تحقق رسیدند و طرح‌های اولویت دار شهری را نیز تعریف کردند.

,

۴۶ درصد بودجه شهرداری ساوه، هزینه جاری است

, ۴۶ درصد بودجه شهرداری ساوه، هزینه جاری است, ۴۶ درصد بودجه شهرداری ساوه، هزینه جاری است,

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه با بیان اینکه ۵۴ درصد بودجه عمرانی و ۴۶ درصد آن بودجه جاری است، اظهار کرد: با توجه به  اولویت‌های شهری، ۹ میلیارد تومان برای ایجاد و نگهداری فضای سبز سطح شهر و ۹ میلیارد تومان برای جمع آوری زباله‌ها تصویب شد.

,

وی افزود: ۶ میلیارد تومان برای زیرسازی و جدول گذاری معابر سطح شهر، ۵ میلیارد تومان برای مرمت و لکه گیری معابر، ۵ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس و مینی‌بوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۴.۵ میلیاردتومان برای خرید کامیون و تجهیزات آتش نشانی و ۳ میلیارد تومان نیز برای تکمیل ساختمان جدید شهرداری مصوب شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: با توجه به عدم تحقق ۴۰درصدی بودجه سال ۹۶ به دلیل متمرکز شدن مالیات بر ارزش افزوده، بر اساس قانون ششم توسعه، بودجه سال ۹۷ با کاهش ۷۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته تصویب شد.