غمهایی هست که کوه را می شکند ولی انسان مومن را نمی تواند بشکند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم نجف آباد در تاریخ 5 اسفند سال 94 ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند: امیرالمؤمنین این روزها با دل شکسته، با سینه‌ی پُر از غم، با عزیزه‌ی خود وداع میکند و ودیعه‌ی گرانبهای پیغمبر را به او برمیگرداند؛ دل امیرالمؤمنین پُر از غم است امّا اراده‌ی او و همّت او مطلقاً کاستی نگرفته است؛ این درس است برای من و شما.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

, ,

ایشان در ادامه سخنان خود با بیان جملاتی در مورد اهمیت انتخاب تاکید فرمودندد: هرچه انتخاب کنید برای خودتان انتخاب کرده‌اید. انتخاب خوب شما به خود شما برمیگردد؛ اگر انتخاب با غفلت انجام بدهید که انتخاب بدی از آب دربیاید و از کار دربیاید، بدی‌اش به شما برمیگردد، انتخاب که میخواهید بکنید، بشناسید و انتخاب کنید؛ بشناسید. به دینشان، به تعهّدشان، به وفاداری‌شان به انقلاب، به ایستادگی‌شان در راه انقلاب، به عزم و اراده‌شان، به شجاعتشان و به مرعوب نشدنشان خاطرجمع بشوید.

,

انتهای خبر

]
مقام معظم رهبری در سخنانی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) فرمودند: عزم و اراده باید راسخ بماند، گام باید محکم برداشته بشود؛ غمهایی هست که کوه‌ها را میشکند، [ولی‌] انسانِ مؤمن را نمیتواند بشکند؛ راه را باید ادامه داد.