ارائه بیش از 9میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان سبزواری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد داورزنی در گفت و گو با بصیرسبزوار اظهارداشت: در10ماه سال جاری بیش از90میلیارد ریال وام خود اشتغالی به صورت قرض الحسنه به مددجویان این نهاد ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه وام های خودکفایی این نهاد در دو سرفصل وام های بانکی و صندوق امداد ولایت  به متقاضیان ارائه می شود ادامه داد: از ابتدا سال 65 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ارائه شده است که سبزوار توانسته با جذب بیشاز 91درصد اعتبارات رتبه اول استان را از آن خود کند.

,

 

,

داورزنی همچنین با بیان اینکه  بیش از 32 میلیارد ریال اعتبارات درون امدادی توسط کمیته امداد سبزوار جذب شده است ادامه داد: این مبلغ تیز به صورت وام های امدادی در راستای اشتغالزایی برای مددجویان اعطا شده است.

,

 

,

مدیر کمیته امداد سبزوار با بیان اینکه در مجموع 9میلیارد تومان وام اشتغالزایی برای توسعه و افزایش تولید داخلی در زمینه های مختلف تولید و خود کفایی ارائه شده است ادامه داد: با ارائه این رقم بیش از 480نفر به صورت مستقیم وارد بازار کار شده اند.

,

 

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اقدامات عمرانی این نهاد برای مددجویان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون برای احداث بیش از 43واحدمسکن  روستایی و همچنین تعمیر و 42 واحد دیگر با اعتبار بیش از800میلیون تومان اقدام شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد سبزوار از ارائه بیش از 90میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این شهرستان خبرداد.