اردبیل در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، در سالروز شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، استان اردبیل غرق در عزا و ماتم شد؛ مردم ولایی این استان با حضور در سطح شهر و روستا به عزاداری پرداخته و سوگواری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ،, دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س), دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س), ,

در دارالاشاد اردبیل مردم با حضور در دسته عزاداری در سطح شهر و در مقابل سقاخانه حضرت ابوالفضل به عزاداری پرداختند؛ برپایی روضه های خانگی و پخش نذری از دیگر مراسم سالروز شهادت بی بی دو عالم در اردبیل بود.

,

, ,

در بقاع متبرکه استان اردبیل نیز مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) برپا بود و عاشقان اهل بیت در روز  شهادت بانوی دو عالم به سوگ نشستند.

,

عزاداری خیابانی مردم نمین در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) +تصاویر

, عزاداری خیابانی مردم نمین در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) +تصاویر ,

به نقل از شکوه فرهنگ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم نمین با حضور در سطح شهر به عزاداری پرداخته و سوگواری کردند.

, شکوه فرهنگ,

مراسم عزاداری از مقابل مزار شهدای گمنام شهر آغاز شد و عزاداران نهایتا در مسجد جامع نمین تجمع کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

نبر در سالروز شهادت فاطمه (س) به سوگ نشست

, نبر در سالروز شهادت فاطمه (س) به سوگ نشست,

به نقل ازنیریمیز؛مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها قبل از ظهر امروز، با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندهان انتطامی و سپاه و مسولین ادارات در مسجد جنت سرای  شهرستان نیر برگزار شد.
همچنین در این مراسم به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

, نیریمیز,
,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

در آبی بیگلو نمین نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در سطح شهر به عزاداری خیابانی پرداخته و در سوگ این بانوی بزرگوار گریستند.

,

قرائت دعای توسل و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

,

تصاویری از این مراسم زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,


سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در خلخال برگزار شد

,
, سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در خلخال برگزار شد,

همزمان باسالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری زهرای اطهر و گرامیداشت شهید گمنام عملیات خیبر امروز عصر در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) با حضور مردم ولایتمدار خلخال و دوستدار اهل بیت (ع) برگزار شد.

,

دراین مراسم مدیحه سرایی و در سوگ شهدا ، مرثیه سرایی شده و عزاداران در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید گمنام عزاداری کردند.

,

حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال در سخنانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم خلخال در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام ، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مردم مسلمان کشورمان تسلیت گفت.

,

حجت الاسلام رشتبری حضرت فاطمه زهرا (س) را همسری نمونه در کنار حضرت علی (ع) و دختر شایسته برای حضرت رسول اکرم (ص) عنوان وگفت: این شخصیت مهم دین اسلام یک الگوی کامل زندگی برای خانواده های امروز و بانوان است که باید با تاسی از فرهنگ اسلامی و زندگانی این حضرت درتعمیق ارزش های دینی در جامعه کوشا باشند.

,

وی در خصوص شهید گمنام تازه خاکسپاری شده نیز گفت: این شهید که همچون مادرش حضرت زهرا (س) بی نشان وگمنام بود امروز در بین شور عشق مردم خلخال به ولایت و فرهنگ شهادت در جوار مزار حضرت آیت الله یکتایی در محفل دین و عالم پروری در حوزه علمیه جعفریه خلخال  خاکسپاری شد که انشا الله جامعه باید  رهرو شهدا باشد.

,

امام جمعه یاد و خاطره درگذشتگان حادثه هوایی سقوط هواپیما را تسلیت و شهادت سه مامور نیروی انتظامی و دو نفر بسیجی دلاور در تهران را در حوادث اخیر تهران را تسلیت گفت.

,

 

,
 
 
 
,
 
 
 
,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
, , ,
 
,
, , ,

 

]
در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل غرق در عزا و ماتم شد.