اهداء یک دستگاه اتو کلاو به تامین اجتماعی زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: یکدستگاه اتو کلاو از سوی شرکت صنایع پزشکی پارس مهر برای حمایت از تولیدات داخلی و در راستای اقتصاد مقاومتی به پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی ابراز کرد: ارزش ریالی این دستگاه بالغ بر 45 میلیون ریال است که از سوی شرکت مذکور برای استفاده برای بیماران بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اهداء شده است.

,

مدیر درمان استان زنجان در زمینه کاربرد این دستگاه عنوان کرد: دستگاه  اتوکلاو برای استریل تجهیزات پزشکی بوده و قادر است برمبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام دهد.

,

, ,

محمدی تصریح کرد: فقط برخی از تجهیزات پزشکی را می توان در داخل اتوکلاو قرار داد چرا که اکثر تجهیزات پزشکی نسبت به فشار و دمای بالا حساسیت دارند.

,

وی اقدام ارزشمند خیرین سلامت را بعنوان عمل صالحات باقیات دانست و اظهار داشت: این نوع اهدا ، دعای خیر بیماران را به همراه دارد و ما صیانت از موارد اهدایی مردم را وظیفه خود میدانیم و برای نگه داشت و استفاده بهینه از آن  در درمان بیماران نیازمند تلاش میکنیم.

,

مدیر درمان استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه اتوکلاو 25 لیتری تحویلی از سوی شرکت اهداء کننده همراه با آموزش ، نصب ،راه‌اندازی و کالیبراسیون در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران مراجعه کننده در راستای تعامل دو سویه انجام شده است.

,

انتهای پیام /

]
مدیر درمان استان زنجان از اهداء یک دستگاه اتو کلاو به پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان خبر داد.