اعزام بیش از ۳۳۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفند ماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد ؛ناصر بهروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با اردوهای راهیان نور گفت: در کشور ریاست قرارگاه راهیان نور بر عهده وزارت علوم است و در استان دانشگاه شهید باهنر رییس قرارگاه و بسیج دانشجویی دبیر آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

وی افزود: سالانه بیش از ۱۰ هزار نفر متقاضی داریم ولی ما حدود ۳هزار نفر را اعزام می کنیم.

,

بهروز اظهار داشت: در راهیان نور بحث اثرگذاری برای ما بسیار با اهمیت است که از لحاظ محتوایی برنامه های متنوع فرهنگی در منطقه صورت می گیرد که الحمدلله خیرات و اثرات این اردوها را به وضوح در دانشگاهها می بینیم.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان توضیح داد: در سال ۹۶ بیش از ۳۳۰۰ نفر در ۵ مرحله به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

,

بهروز با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم تشریح کرد: همه مراکز آموزش عالی استان گروههای جهادی را دارند و کمبود نیرو نداریم اما موضوع مهم در نوروز بحث مسئله یابی است که بعد از آن به رفع مشکل می پردازند.

,

وی افزود: در سالهای اخیر همه گروههای جهادی مناطق هدف داشتند یعنی هر گروه جهادی به صورت متمرکز حدود ۴ الی ۵ سال در یک روستا حضور مستمر دارند.

,

بهروز توضیح داد: هدف اصلی ما بحث توانمندسازی روستاییان است تا مهاجرت برعکس شود و اهالی روستا با استفاده از امکانات روستا نیازهای خود را مرتفع کنند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: در طرح جمعه های خدمت که به محرومیت زدایی در حاشیه شهر می پردازد دانشجویان علوم پزشکی، آزاد و فرهنگیان در شهرکهای سیدی، الله آباد و صنعتی به ارائه خدمات می پردازند که از اهم فعالیتها توانمندسازی دانش آموزان مستعد و محروم است.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان از اعزام بیش از ۳۳۰۰ دانشجو به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفندماه خبر داد.