با همان لباسی می‌روم که هنگام آمدنم پوشیدم!/ مدیرکل جدید با ورزش آذربایجان نا آشنا نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، جمشید نظمی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دو سال و ۴۳ روز پیش با لباسی که در تنم است به عنوان مدیرکل معرفی شدم و اکنون با همین لباس می‌روم، ابراز داشت: همه ما آمده‌ایم که برویم اما چیزی که در اذهان می‌ماند فاصله بین این آمدن و رفتن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در این دو سال هرچه در توان داشتم به منصه کار آورده و در انجام وظایفم دریغ نکردم؛ هرچه انجام شده وظیفه بوده و اگر کار خوبی صورت گرفته به همت تمام مسئولین در استان بوده و اگر کاست رخ داده، بر عهده من بوده است.

,

مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه سال ۹۵ اولین سال عملکرد ما بود و در ارزیابی وزارت ورزش رتبه دوم را کسب کردیم، تصریح کرد: در سال ۹۶ نیز یقین دارم که جزو سه رتبه برتر کشور خواهیم بود و با توجه به عملکردمان به کسب موفقیتی دیگر ایمان دارم.

,

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به سلیقه کاری‌ام، به تمام زیرمجموعه مسئولیت واگذار و در انجام وظایف‌شان دخالت نمی‌کردم تا همکاران چیزی که در توان دارند انجام دهند و خودشان را ثابت کنند؛ امروز در مجموعه استانی سه نفر در حد مدیر کل می‌توانند تربیت پیدا کنند به شرطی که به چشم مسئولین بیایند.

,

نظمی با اعلام اینکه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آقای با مجموعه ورزش و جوانان ناآشنا نیست، تاکید داشت: از همه حلالیت می‌خواهم و اگر تصمیمی گرفتم به‌خاطر صلاح سازمانی بود و بعد صلاح شخصی را نیز در نظر داشتم، آنان که گلایه‌مندند بدانند که به دلیل دلیل کینه و عدوات شخصی نبوده بلکه من امانت‌دار بودم و همه چیز بر اساس صلاح سازمانی بود.

,

انتهای پیام/

]
نظمی عملکرد ورزش و جوانان را در طول دو سال اخیر مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد بهتاج در طول دوران مدیریتی خود به روند توسعه ورزش آذربایجان سرعت دهد.