سقوط به رده دهم به دلیل کسر امتیاز، روحیه بازیکنان پدیده را نابود کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خلعتبری در گفتگو با صبح توس، در مورد بحران مالی تیم پدیده، اظهار کرد: بعضی از تیم‌ها در فوتبال ایران مشکل مالی دارند، ولی باید این را در نظر گرفت که چنین مشکلاتی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: هدف ما اعتصاب نبوده و نیست و فقط خواستیم بگوییم که نسبت به این شرایط ناراحت و معترض هستیم.

,

 

,

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مدیرعامل باشگاه در این زمینه صحبت کرد و تلاش می‌کند مشکلات برطرف شود، ولی ذهن بازیکن به هیچ عنوان نباید درگیر مسائل مالی باشد.

,

 

,

وی با اشاره به این نکته که مشکلات مالی مطمئناً به تیم ضربه می‌زند و تمرکز بازیکنان را پایین می‌آورد، تصریح کرد: ما تیم سوم جدول بودیم و از لحاظ فنی و امتیازگیری خیلی خوب رشد کردیم.

,

 

,

خلعتبری با اشاره به کسر شش امتیاز از تیم پدیده و سقوط به رده دهم جدول، افزود: این موضوع روحیه بازیکنان را در آن مقطع نابود کرد و خیلی سخت بود که آن ماجرا را فراموش کنیم، البته وقتی مشکلات مالی هم اضافه می‌شود طبیعتاً کار سخت‌تر خواهد شد.

,

 

,

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد ضمن ابراز امیدواری در مورد رفع مشکلات مالی تیم، گفت: هفت بازی دیگر باقی مانده و امتیازهای این هفت بازی برای‌مان بسیار مهم بوده و امیدوارم خوب نتیجه بگیرم تا در پایان جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

,


انتهای پیام/

,
]
بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به کسر شش امتیاز از تیم پدیده و سقوط به رده دهم جدول، گفت: این موضوع روحیه بازیکنان را در آن مقطع نابود کرد و خیلی سخت بود که ماجرا را فراموش کنیم.