کشته شدن ۶۰هزار تروریست در سوریه توسط نیروی هوایی روسیه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رسانه های کشور روسیه به نقل از وزارت دفاع اعلام کردند: نیروی هوایی روسیه در چهار سال گذشته موفق شده است بیش از 60 هزار تروریست از گروه های مختلف تکفیری را در تمام مناطق کشور سوریه به هلاکت برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

«ولادیمیر شامانف»، رئیس کمیته دفاع در مجلس دومای روسیه در همین خصوص در یک کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران خارجی اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه از زمان آغاز عملیات خود در خاک سوریه تا کنون موفق شده است بیش از 60 هزار تروریست از گروه های «داعش، جبهه النٌصره، احرارالشام و …» را کشته و هزاران تن دیگر را زخمی کند.

,

«شامانف» افزود: منابع اعلام کرده اند که از بین 60 هزار تروریست کشته شده، سه هزار تن از آن ها تابعیت روسی داشتند و از طریق کشورهای مختلف به خاک سوریه سفر کرده بودند.

,

وی همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه مستقر در سوریه در این چهار سال موفق شد با هدف قرار دادن کاروان های نفتی و پایگاه های تروریست ها، ضربه سختی را به اقتصاد آن ها وارد کند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تروریست ها از طریق فروش نفت خام، آثار باستانی و … به کشورهای همسایه سوریه، روزانه بیش از سه میلیون دلار درآمد داشتند.

,

بر اساس اعلام رسانه های روسی، تروریست ها قبل از ورود نیروهای روسی به داخل خاک سوریه، بیش از 70 درصد از مناطق این کشور را تحت اشغال خود داشتند و اکنون کمتر از 10 درصد از مناطق را تحت سیطره خود دارند.

,

انتهای پیام/ روسیا الیوم

]
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، ۶۰ هزار تروریست در سوریه توسط نیروی هوایی این کشور به هلاکت رسیده اند.