500 میلیون تومان بُن کتاب برای نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر اسکندری نژاد در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قزوین در 11 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب قزوین 623 ناشر ثبت نام کرده اند که امید داریم 500 ناشر کشوری حضور داشته باشند. 

مدیرکل ارشاد استان قزوین اذعان کرد: در سال جاری 500 میلیون اعتبار از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد دریافت شده که تخفیف 30 درصدی به خریداران کتاب داده شود. 

وی ادامه داد: عرضه 500 میلیون بن کتاب در واقع به معنای خریداری یک میلیارد و 500 میلیون تومان کتاب است که امیدواریم با استقبال خوب مردم مواجه شود. 

این مسئول بیان کرد: از همه ناشران استان قزوین برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است و 6 تا 10 غرفه در اختیار آنها قرار می‌گیرد. 

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات عدم مطالعه شاید نبود دسترسی لازم به کتاب‌هاست که برگزاری این نمایشگاه مشکلاتی از این دست را مرتفع می‌کند و تازه‌های نشر را در اختیار مردم قرار می‌دهد. 

اسکندری نژاد عنوان کرد: در نمایشگاه امسال کتاب برنامه ای با عنوان "جشن امضا" برگزار می‌شود که در آن نویسندگان طراز اول استان حضور خواهند داشت و به نقد و بررسی کتاب پرداخته می‌شود.

وی گفت: برای افتتاحیه نمایشگاه کتاب قزوین از دکتر احمدی رئیس دفتر وزیر ارشاد دعوت به عمل آمده است؛ اما هنوز حضور وی قطعی نیست؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار از میهمانان دیگر این مراسم هستند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرکل ارشاد قزوین از عرضه 500 میلیون تومان بُن کتاب برای نمایشگاه کتاب در قزوین خبرداد.